Hemmamatch med Kringlan

I natt kryper jag ner med min älskade Svea hos Matte.
Vanligtvis brukar jag numera ligga inne hos LillHusse men nu när
Prinsessan är här i natt och hon gärna ligger ovanpå bröstet på Matte
hopringlad som en liten söt kringla så vill jag också
vara i samma säng som min Darling.
Svea vaktar nästan lika mycket som jag gör. Så fort hon hör något
ute i trappen så morrar eller skäller hon för att varna oss andra.

Just nu ligger hon under täcket hos Matte. Hon har blivit så kramad
hittills så hon har nog fått nog för ett litet tag.

Hela natten låg Kringlan tryckt mot Matte. När Matte rörde på sig
så krafsade Loppan försiktigt så hon ändrade ställning igen så att
FiaLotta kunde ligga som hon ville.

Matte ♥ Svea = Sant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0