Inkomst & utgifter = Skitdag

I morse vaknade Matte kl 05 av ett ljud hon inte kände igen.
Ljudet lät som "gnag-slick-gnag-slick" och vid närmare granskning kom det
underifrån sängen. När hon lyfte på sängkappan låg jag där och
gnagde och slickade på en fläck som visade sig vara en kräka
jag hade lagt där förra veckan.

Matte hasade då upp ur sängen och ut i köket för att ge mig "riktig" mat.

På vägen till Söder i morse kom min "födelsedagspresent" ut FYRA gånger...
Matte hade EN bajspåse med sig så hon fick skämmas tre gånger under vår prommenad.
När det var dags att gå hem så upprepade jag samma procedur TRE gånger till.

Vi kan kalla det här för en riktig SKITDAG!

I går kväll resulterade detta i ett överdrivet pinglande i rastklockan.




"Är det inkomster får det lov att vara utgifter" som MatteMatte brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Zabina

Så det kan bli.mer påsar till matte...

2010-11-23 @ 07:12:04
URL: http://wiggo.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0