Snöfostran


Imorse skulle LillHusse hämta upp Loppsan utanför oss på gatan kl
07.30 men han försov sig så Matte fick istället hämta Prinsessan.
Vi tog en sväng men Svea frös mest så istället gick vi hem och la oss
tillsammans med Matte och vilade,
På eftermiddagen letade vi kastanjer vid Armémuseet och då kom där
en liten pluttvalp på 3 månader som jag skulle fostra. Det gillade inte
valpens Husse så jag åkte en stund på Hussens fot och hamnade en bit
bort. Skäll fik jag också.. Ja ja, så är det med nyblivna hundägare som inte
förstår att det där med hundspråket sköte vi själva utan att de behöver
lägga sig i.
Hussen borde istället tacka mig för att jag uppfostrar hans nya valp
istället för att bli sur och arg på mig och Matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0