"Trattis" är hemma igen!


Lilla Älskade Svea är åter i sin omhändertagande Mattes vård igen.
Som vi har väntat på att hon ska få komma hem den lilla fina vännen!
Hon opererades i fredags och fick komma hem idag.
Det har varit otroligt jobbigt att tänka på att hon har legat där i sin
bur helt ensam och säkert längtat efter mig.

Men, jag hoppas hon kände mina läkande, mjuka tankar som jag
skickade henne.

Nu hoppas jag bara att Loppan snart blir frisk och att läkningen går
som den ska.

Välkommen hem Älsklingen min du är så efterlängtad! ♥


VEM tror ni va me på gruppfotot vid Bellmanstafetten på Djurgården om inte
Sviss i mitten. Hon är då för härlig den lilla söta Prinsessan!
Med på allt som rör sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0