Shopping & Soffhäng

I dag skulle det handlas åt LillHusse.
Han som ALDRIG köper kläder gjorde det
rejält idag och Matte var med och betalade.
-"Jag går bara till en enda affär!" sa LillHusse.
Det är skillnad det mot Matte som ska ränna
i varenda affär och bara titta...

Därför fick jag vänta jättelänge
medan han valde 3 par byxor och en tröja
samt en jacka.
Han fyller år på tisdag och då blev det en bra
födelsedagspresent åt honom.

När jag kom hem gick jag in under sängen
och kräktes lite.

Sen gick jag ner och hängde lite med Smilla
som jag inte träffat  på ett par timmar.

Ibland är Smilla lite "övergödd", det är  då hon
ser ut som en liten tjock spädgris.
Då brukar vi krypa in under soffan hos Smilla
där vi gillar att hänga tillsammans.
Men när vi sedan ska ut därifrån så kommer inte
Smilla ut. Då  får hon skälla så dom kommer
och lyfter upp soffan så hon kan ta sig ut.
Just nu är in och utpassagen rättså smärtfri
för lilla Nöff Nöff Smilla..

Antingen får du Smilla dra ner på godsakerna som typ
falukorven från "Hallen" som du gladerligen gluffsar
i dig eller så får du börja träna lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0