Vi reder oss själva


I dag blev det ett litet "missförstånd" mellan LillHusse & Matte

det resulterade i att vi inte fick gå ut på 9 timmar
 
Därför fick vi ta saken i egna tassar så när Matte kom hem igen hade vi kissat

... på en tidning som kom med posten idag

Men sen har Loppan ätit fågelfrö från en automat.
Det hörs på ordet att detta är frön för fåglar för det heter ju inte
hundfrö direkt.
Jag har sagt åt henne att låta bli men vad har det hjälpt.
Hon knurpar & pickar i sig de små fröna så nu har jag slutat tjata på henne.
När vi var ner & hämtade upp Smilla igår en kortis så hann
Svea in och äta upp hennes mat också.
Suck! När det gäller Svea & mat kan man tydligen
vänta sig vad som helst numera.

Nu ligger hon i Mattes säng och "boffar"...
Det är hon som har vaktpasset hos oss just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-14 @ 15:31:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0