Är tjock!


Nu är det tydligen slut på sötebrödsdagarna för min del.
Matte anser att jag har blivit tjock!
Som en "trind julgris" säger hon att jag ser ut.
Visserligen fick jag knappt på mig tröjan nu när det var
nypremiär för den men ändå, så farligt är det väl ändå inte
Ger mig tusan på att nu ska det bantas för att komma i form till
"Beach 2012" redan nu i juletider...
Suck! Å jag som hade ställt in mig på all julmat som
komma skall.
Dubbelsuck, aldrig får jag då vara riktigt nöjd.
Alltid är det något litet som ska justeras med mig.
Antingen är det att jag kissar inne, skäller på brevbäraren,
hutar åt valpar eller som nu att jag ska sättas på svältdiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0