Svea är på Strömsholm

Min Älskade lilla Prinsessa är på Strömsholm igen.
Hon började gå dåligt med bakbenen och slinga med bakdelen
i torsdags och sedan har det bara blivit värre och värre.
Därför är hon nu i Strömsholm på djursjukhuset för observation.
På tisdag ska hon få träffa veterinär Lennart får se om hon
ska magnet/skiktröntgas. En procedur som tydligen kostar
ca 12 000 kr att genomföra.

Tur att lilla Loppan trivs vart hon än kommer någonstans
och sällan längtar hem. Huvudsaken är att de är snälla mot
henne och de är de verkligen på Strömsholm där hon trivs.

Älskade älskade Svea vad mina tankar nu går till dig.
Skickar mjuka, varma och helande tankar till dig nu....
Hoppas du känner dom!

Krya på dig!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh nej, stackars lilla Svea. Tur att de är snälla på Strömsholm. När jag bodde i Västerås och hade liten york fick jag tyvärr ofta åka dit men de var lika snälla då. Och riktigt naturskönt ligger det också :-)

Stora och varma kramar från alla oss till Svea!

2011-01-25 @ 22:27:17
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/
Postat av: Glide

Du är allt bra fin & omtänksam du Lotta.

Tack för att du så ofta kommentar här på bloggen.



Nospuss från



Glide

2011-02-03 @ 09:34:12
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0