Glad Midsommar


Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Tanken var att jag skulle få bli pappa igen
tillsammans med världens mysigaste
Niki men tyvärr blev det inte så.
Matte är sugen på att ta en tik från mig men
av det blev det inget alls.
Niki och jag gillade varandra på en gång men
lilla snuttan har blivit biten när hon var i
Florida och fick ligga inlagd där hos
veterinären.
Detta trauma gjorde att Niki blev rädd
så fort jag hoppade upp på henne.
Jag juckade lite här och lite där men
hon skrek och då ville jag inte längre
para mig.
Det ska nämligen vara lustfyllt och
Niki ska inte må dåligt av det.
Så tyvärr fick jag varken ligga eller
Matte få sin lilla tik som hon tänkte.

Trevlig Midsommar önskar
eder Glide er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0