Återbesök


Dagens utflykt gick till ett gammalt X
Nyttjade de flesta kommunikationerna idag, först blev det spårvagn
                                                             Det gjorde inte så mycket att jag fick vänta, det var ju sol idag
                                                           Kände igen mig och började gnälla två stationer innan jag skulle av

Ska de ta Mattes väska så får de även ta mig!

Vissa kommer med blommor... jag kommer med pinne

Chanelle var lika fin, rar, trevlig och söt
som vanligt.
Tog en prommenad tillsammans där jag
jagade änder och åt upp bajset
efter dom tills Matte ropade
DUSCHA för då sprang jag vidare.
Vi busade och hade en trevlig dag tillsammans.
Pratade lite om våra valpar och åt ur samma
skål gjorde vi också.
Vi har nu kommit fram till att vi kan tänka oss
fler valpar tillsammans.


Det är drygare än man tror att hälsa på gamla flammor
                                                              Spelade liten rädd hundstackare så jag blev buren en hel del


Kommentarer
Postat av: Lotta

KUL att ni funderar på mer tillökning! Det blev ju så bra sist!

Nu tror jag att du skulle tycka att lilla Moira är riktigt snygg. Hon ska precis till att börja löpa för första gången och Godis har minsann uppmärksammat det ordentligt :-)

2011-03-08 @ 20:37:52
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0