Sommarfrissa


I går när Matte kom hem blev hon inte glad på LillHusse.
Han hade skalat av HELA min päls.
-Men VAD har du gjort?
-Tyst, det är Glides sommarfrissa, det växer ut! hävdade han

Jag hörde hur Matte mumlade
-Men stackarn, han ser ju ut som en riktig skabbräv!

& visst, jag kan se vissa likheter.
Har kala fläckar lite här och där. Inte världens mest jämna klippning direkt.
Men men, det växer väl ut...?

..hoppas jag för någon skabbräv vill jag inte vara

Svansen ser numera ut som en riktig "grisaknorr"skrattar

..Smilla skadeglatt. Ska hon säga som aldrig någonsin kan få
lång päls.
Hon bor här över helgen eftersom hennes familj är på semester.
Smilla längtar hem och är sur.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, Glide! Det var allt lite kort och lite ojämnt...men säkert skönt under sommaren :-) Och kanske kan din matte putsa till dig lite medan det växer ut?

Stor kram till dig!

2011-05-23 @ 21:20:16
URL: http://prinsessapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0