I dag...Djurgården


Tack och lov fick jag komma ut på Djurgården
tillsammans med Sally idag.

Segelbåtstävling var det vid Hundudden.

Vackert väder och varmt var det också.

Träffade en hel del andra hundar,
bland annat två kastrerade
gatuhundar som snälla Patzy har tagit hem från Israel.

Jag var garanterat stoltast på Djurgården idag.
Sally beundrar mig på avstånd.

Sally kan verkligen låta som en trasig blåsbälg
Hon besitter även konsten att stirra ut någon
när hon vill få något.
Kan bland annat vara när hon vill:
* Få smaka av Husses bulle
* Bada trots att andra hellre vill fika

Sprang före utmed Djurgårdskanalen och PLÖTSLIGT händer det!..
Ett snällt par gav mig en tugga av deras smörgås.
Efter den erfarenheten besökte jag ...& Sally varenda
bänk för att se om det hände igen.

...jag försökte med tricket "hålla upp höger tass" men det fungerade sådär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0