Glide - Jag en spårhund!


I morse skulle en stressad Matte ta ut mig på en prommenad.
Hon hade tänkt sig en kortis.
Att jag skulle kissa, bajsa och så gå in igen...
Det tänkte inte jag!
Fick nämligen upp världens bästa spår...
Jag sprang hit, jag sprang dit med Matte i änden av
kopplet.
Först nöjde hon sig med att tro att jag letade efter ett bra
bajsställe men hon genomskådade mig och då började hon
dra i kopplet.
-Snälla Glide kissa & bajsa nu, jag har så bråttom!
Suck...typsikt att vi ska ha ont om tid, just idag när jag fick upp
världens fiffigaste spår.
myspace glitters

Kommentarer
Postat av: Christina

Stackare, fick du inte utöva dina eminenta talanger. Jag förstår det känns alldeles förskräckligt :-( Hoppas din matte har mer tid en annan dag! Ska ta med dig ut i skogen till våren, det lovar jag. Spårlina! det får vi använda då eftersom du ju inte lyssnar såvidare när du lyckats få nosnapp. Kram

2012-02-15 @ 11:24:58
Postat av: Glide

TACK Christina!!!...



Glide

2012-02-15 @ 22:16:05
URL: http://buttramolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0