Ingen lyssnade!

Idag har det regnat hela dagen!
Eftersom jag inte gillar regn i pälsen så
stack jag kl 13 ut nosen och kissade så fort jag kunde.
Sen när LillHusse kom hem igen kl 18 gick han ut med mig
igen vilket även den här gången gick snabbt eftersom det
fortfarande strilregnade.
Klockan 20 kände jag mig kissnödig och därför pinglade jag på
klockan som jag brukar göra när jag vill ut och kissa el bajsa.
Ingen i huset reagerade.
Matte satt i telefonen och LillHusse "rejdade" på datorn..
Ping... jag slog flera gånger på
men ingen reagerade!
Då gick jag in i LillHusses rum och kissade på hans matta!
Ha, där fick du för att du inte tog ut mig när jag
ringde på 
Det här med klockan är något som Matte började med redan när jag
var liten.
Sedan dess har jag alltid gjort så när jag vill rastas.
Nu får dom skylla sig själva för att dom inte tog min
ringning på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0