I'm in lööööv!


I dag fick jag spontant dambesök!
Finaste brallisen Vera kom på visit hem till mig.
Jag blev glatt överaskad vilken snäcka hon blivit.
Nåja, fortfarande lite valpig men ack så duktig den tiken
redan är på att kyssas.
Detta bådar gott inför kommande löp!..
Inte en enda gång hutade jag åt henne.
Det räckte med att jag morrade lite dovt så förstod hon..
Blev JÄTTE glad över att träffa Veras fina Matte också.
Tänk att hon doftar lika gott som vanligt.
Låg i hennes knä och pussade även på henne.
Men mest pussar fick Vansinnigt Vackra Vilda Vera!
Hoppas få träffa henne redan på söndag igen.
Ska valla nosen så det inte blir skavsår på den..
Glide
Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0