Sista helgen i juli 2012

Fick träffa Sally idag!
Vi hade det trevligt tills den DUMMA
Matte kastade i mig i vattnet så jag fick 
simma tillbaka till stranden.
Nåja, det var inte djupare än att jag bottnade
och bara tre simtag.. men ändå.
Hon ska INTE göra så mot mig!
Därför är jag nu sur på henne så jag kommer inte
när hon ropar på mig
Så lätt ska hon inte komma undan.
Matte kan hålla på med sina blommor så
får jag sköta min badning själv.
Sally är en bra kamrat till mig.
Alltid glad, aldrig sur
Skakar av sig allt skäll och är som 
björnen Baloo en riktig teflonSally
helt enkelt.
Sen kom det tristaste av allt.
Gå runt och titta i en underklädesbutik.
Huur roligt är det egentligen när man är
en hund?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0