Nationaldagen den 6 juni 2012

Nosade precis Prinsessan Madeleines hund i röven...
De var också på prommenad på Djurgården.
Han var dock kopplad men det var inte jag.
Undrar om han är kastrerad?
Jag vifftade i allafall lite på svansen åt honom idag eftersom
det är Nationaldagen.
Tyckte jag kunde kosta på mig det, kunglig som han är
Zorro.
Träffade samma tik jag mötte igår. Hon har sorg eftersom
hennes Mamma har dött. Hennes Matte berättade att hon har
varit jätteledsen och går och letar efter sin Mamma.
Stackars liten!
När hon träffade mig blev hon glad för en stund så jag lekte
med henne längre än jag annars skulle ha gjort för att
göra henne glad.
Men tillslut blev jag trött och då hutade jag åt henne och
sprang därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0