DiarréVår på Gärdet

Började dagen med att kräkas en stor hög i hallen som Matte
höll på att kliva i.
Åkte cykelkorg till Gärdet med en liten mellanlandning på "Gården"
där snälla Anne-Marie blev min favorit.
Det märks att hon har två katter hemma för hon kan verkligen klia
den kvinnan.
Jag njöt i fulla drag av att sitta vid hennes fötter och bli ompysslad.
Så fort hon slutade krafsade jag henne på benet.
Sen sprang jag iväg till Gärdet där det verkligen råder vår just nu.
Bajsade flera gånger som Matte inte kunde ta upp eftersom det var löst
som vatten ungefär.
Magproblemet kan bero på märgbenet jag åt i går kväll.
För annars är jag piggelin & njuter av vårens härliga dofter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0