Fy tusan!

Först träffade jag en nyklippt Sally vid hennes familjegrav vid
Galärkyrkogården.
Sen cyklade vi till Källhagen och badade.
Där låg det en sur tant på en filt och skrek att våra ägare
"Skulle ha koll på oss samt koppla oss på en gång"
Hon var jättesur för att vi badade kring henne så plötsligt
börjar hon kasta sten på oss men då tog det hus i h-vetet!
Sallys Husse råkade då stampa till i gruset så det flög en hel del
grus på tanten.
Det roligaste var att det kom ca 10 till hundar ner till oss
som också ville bada.
Sur tanten satt då mitt i denna flock av hundar för hon
skulle inte ge sig.
Konstiga en del människor är, väljer en sådan plats när det finns
hela Djurgården att lägga sig på men just precis vid hundbadet
låg hon och krävde att vi hundar skulle försvinna.
Sen blev jag påhoppad av en Jack Russel hane som kom
och plötsligt bet sig fast i min nacke och började ruska.
Matte fick tillslut tag i den andra hunden och kunde
bända upp hans mun för att få lös mig.
Då högg jag Matte i handen för jag såg inte att
den tillhörde henne.
Fy så rädd jag blev efter den incidenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0