Premiärdoppet vid Källhagen

Sally min fina vän har simhud mellan tårna.
Hon kan simma oavbrutet från islossning till advent om hon skulle
få det.
Sally simmer långt ut efter "Pippi" som hennes Husse kastar åt henne.
Själv håller jag mig gärna vid vattenbrynet..
Fryser gör jag som en riktig... HUND!
Men skäller som en vakthund gör jag på pinnen som jag vill få
slängd åt mig.
Jagade bort en två årig ridgeback idag som tittade in på mitt revir.
Tigga är alltid roligt men banan är en av få saker jag inte gillar
Efter simningen åkte vi ner och tittade på FörstaMaj tåget i Humlan
och där blev jag fotad av flera personer som gillade att jag satt
omgiven av en hel drös av röda rosor dagen till ära.
Börjar bli rätt van nu av alla turister som ska fota mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0