Dalarapport

Jag har varit hos MatteMatte och hälsat på. När vi skulle åka hem från tåget åkte
vi plötsligt förbi MatteMattes hus och då gnällde jag rejält.
Jag visste nämligen inte att hon har flyttat en bit bort på gatan.
Min fina kusin, Prinsessan E och hennes komis L kom och rullade boll,
gick ut med mig och pysslade om mig de två dagarna jag besökte MatteMatte.
Det gillar jag verkligen!
Tur att LillHusse glömde hundmaten så jag fick äta leverpastej istället för de
äckliga torrisarna som jag verkligen är urless på att tugga i mig för att överleva.
Ibland har man tur!

Kommentarer
Postat av: Adela

söt vovve där :)

2012-11-03 @ 01:01:04
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0