My Best Friend Forever

Min BFF fick följa med på 8,6 km rundan i morse.
Blev lite sur när hon fick en kavaljer efter sig.
Det var en fånig papillon hane som trodde han var
"Guds gåva till tikarna"..
Jag skällde till reält så han förstod vem som bestämde och efter
det så lurade han mest i buskarna efter Smilla. Han blev allt lite rädd 
för mig vilket var bra.
Vart vi än var någonstans runt Djurgårdskanalen så nog var den 
hanen där. Han måste ha sprungit ifrån sin Matte för henne såg
jag bara i början.
Smilla blev så klart jättefånig och dansade som den värsta 
balettdansös när han uppvaktade. Ja, hon betedde sig närstan som om
hon inte har sett en hane på hela sommaren.
Själv koncentrerade jag mig på de olika dofterna på Djurgården istället
för att gå runt och vara bitter.
Jag VET nämligen att Smilla alltid kommer tillbaka till mig för vi är
Best Friend Forever vad som än händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0