Träff med Smilla!

Ääääntligen fick jag träffa henne!
Smilla kom upp till mig efter dagar, veckor av väntan.
Allt under övervakning av respektive Mattar fick vi träffas
men ändå.
Bättre det än ingenting.
Smillas bror har varit i Cap Verde, hennes Husse & Matte i Frankrike
& Smilla själv var utlånad till Isabelle och firade påsken i Klövsjö.
Själv har jag suttit hemma i lägenheten och väntat på henne
heeela påsken!
Men nu är hon hemma och piper för hon vill komma upp till mig 
klagar hennes Matte.
Jag pussade på henne och gjorde rent hennes öron av kärlek.
Smilla var mest intresserad av min tuggpinne tyvärr.
Fick gå en sväng på ett kallt Djurgården för att kyla ner mig.
Hon är i sluttampen nu av löpet sägs det...
Vov!...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0