Har fått en ny kompis!

-Men vad är det du säger!
-Kommer det en HUNDUSLING hit idag som ska
stanna i EN vecka?
-Det ska vi nog bli två om!
Det var attan så noga det skulle vara 
idag då.
Jag fick INTE morra och så fick jag
sitta ner tills LillHusse gav tillåtelse
att hälsa på den andra hunden.
Så fort jag morrade fick jag ett
PSSST i sidan.
Jag som bara sa
MOOOOOORRRRRis!
LillHusse tror att han har blivit
Cesar Millan Junior i en hast!
Hunduslingen heter Morris och honom
har jag träffat förut men då tillsammans
med hans Matte.
Morris VET vem som bestämmer så då låter
jag han vara.
Morris vill mest leka.
Han är 3 år gammal.
Jag pussar på honom och visar att jag gillar
honom.
Om han skäller så skäller jag &
om jag skäller så skäller han.
Jäklar i min låda vad vi ska skälla
i morgon när posten kommer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0