Morris kommer sist!

 
Här sitter jag och Morris och väntar på att vi ska få det magiska ordet
VARSÅGOD från Matte så vi får ta godisbiten som ligger framför oss
När ordet hörs är jag snabb som attan fram och först snappa åt
mig Morris bit för att sedan ta min och därefter lämna platsen...
Kvar på golvet sitter "Sisten" kvar 
UTAN godisbit!
...å dååå blir Morris sååå ledsen så han går och 
gömmer sig i korgen vid dörren.
Buhuuu vilken grinOlle!
Det är svårt att gå två tillsammans.
LillHusse har konstruerat ett gemensamt koppel som
varken vi eller Matte tycker fungerar.
Det är bara LillHusse som uppskattar sin uppfinning.
Först kissar jag och sen Morris på samma ställe 
men sen måste jag gå tillbaka och kissa igen på samma 
ställe som jag först kissade på.
Under tiden får Morris snällt stå kvar och vänta.
 
Är man nummer två så är man!
 
STOPPA PRESSARNA!
VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT!
Jag morrade på Morris och då blev Matte arg på mig och lät 
Morris hoppa upp i hennes säng eftersom han kan göra det 
själv.
Jag däremot fick INTE komma upp!
Så nu ligger den där vidriga Morris i Mattes säng och 
släpper väder medan jag får sitta kvar nedanför på golvet och
tråna.
Det här kommer han att få ångra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0