Plötsligt händer det!

När ska Matte förstå att jag INTE gillar den nya maten som är
ämnad för Rhodesian Ridgebackhundar där en önskvärd vikt för
hanhund är 36,5 kg!!!
("Eukanuba Mature & Senior Large Breed ger optimal näring
för stora hundar (25-40kgi åldern 6 år och uppåt
och jätte hundar (> 40 kg)")
 
-Äsch sa Matte och tog fram plastpåse + hammare och gjorde bitarna mindre
åt mig.
 
-Snälla Matte det funkar inte!
 
Maten är äcklig och jag är INTE kräsen!
Trodde hon skulle förstå mitt missnöje när jag kissade så nära matskålen jag
bara kunde en natt men nehejdå, hon torkade bara upp pölen och
fyllde på med samma jäkla mat.
 
Men...
Lufsar som vanligt in till matskålen för att troligtvis konstatera att det är samma jäkla mat i den...
Men
...PLÖTSLIGT HÄNDER DET...
 
Köttbullar!!!!!
Hurra! 
Än kan under ske!
Lägger den där så jag har koll över den medan
jag tuggar i mig de andra blixtsnabbt!
 
"Sluta aldrig hoppas
sluta aldrig be.
Sluta aldrig drömma
under kan ju ske"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0