Kallt Gärde

Eftersom Smillas bror är sjuk så har Smilla det rätt
trist just nu.
Därför fick hon följa med mig ut på Gärdet idag.
Vis av förra året då Smilla bestämde sig för att 
helt resolut vända hemåt när vi andra skulle gå vidare
så fick Smilla idag vara
kopplad när vi gick på Gärdet.
Det var vansinnigt blåsigt och kallt idag så både
jag och Smilla fick värma oss innanför Mattes varma 
jacka för att inte darra sönder av köld.
Träffade Morris gjorde vi också.
Tror mest att det är Matte som gillar att träffa
Morris Husse som både är Snygg, Trevlig, Rolig, Intelligent
och Läkare.
Nåja, även Morris Matte är trevlig att träffa men annars
vill flera kvinnliga hundägare i Spiltan gärna
klona Morris Husse har jag nog hört.
Sally var också med oss på Gärdet så klart.
Kiosken var öppen -  det vill säga, Sallys snälla Husse
bjöd på godis i olika högar till oss.
 
Nu är jag hemma och tinar upp i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0