Fetischist Sally!

I dag var jag och handlade på "Classe i sjön"
som vi i Dalarna säger.
Nåja, jag fick bara sitta i vagnen heela tiden.
HJÄÄÄÄÄLLLLP!!!!... kan någon släppa ut mig!
Sally däremot HON fick vara nere på golvet och jazza.
Hon har nämligen två fetischist saker som hon går igång på
och det är
1. Stearinljus
2. Arbetshandskar! och då särskilt dessa i naturfärgat skinn...
Bäst av alla ljus är Liljeholmens tydligen för dom gillar hon bäst
säger hennes Husse.
Hon är lite speciell min vän Sally men att hon hade en sådan här
böjelse hade jag inte en aning om.
Hon strök  sig mot ljusen. Borrade ner hela näsan i handskarna
och doftade på dom.
Detta beteende började hon redan med när hon var liten valp
och "Sten i färgaffären" passade henne.
Han sålde både stearinljus och arbetshandskar och det var så
hennes fetischism började.
Själv fick jag som sagt snällt sitta stilla i vagnen.
Fick bara titta på när Sally stillade sina behov
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0