Långpromenad på Djurgården

I dag fick jag äntligen komma ut på en härlig låååång
promenad tillsammans med Sally.
Vi besökte Hundudden där Sally som vanligt ville bada.
Hon är inte riktigt frisk den tiken.
Bada i det här vädret!
Ett år hoppade hon och Tango i vattnet och kryssade runt bland
isflaken på Djurgården.
Men idag ville hon bara doppa sig men stoppades av Husse.
-Kom inte ens på tanken Sally! hörde jag honom varna henne
Så i ren protest åt hon istället massor av hästbajs
som en kompensation för uteblivet bad.
Det var kallt men vackert idag på Djurgården
Jag letade som vanligt efter snygga tikar
Hittade en och annan snygging men konstigt nog var jag mer
intresserade än vad dom var i mig.
Undrar varför?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0