Onsdag

Om gårdagen var en seg dag utan aktiviteter så var
dagen desto annorlunda.
Började morgonen redan klockan 05.30 då Matte
vaknade.
Sedan operationen är det ingen ordning alls på henne.
Hon sover max 3½ timmar per dygn och är uppe och
"ravlar" hela nätterna.
Började med ett besök hos Mattes massör i morse
där den onda nacken masserades bort...
på Matte ja, INTE på mig trots att jag skulle
behövt behandling.
Jag fick så ont i tassarna av allt salt så jag vägrade gå.
Matte fick bära mig och matkassarna trots att hon 
INTE ska bära alls just nu under rehabiliteringen.
Men åka rulltrappa fick jag göra själv idag
Annars ville jag helst bli buren när det sved om tassarna
Bajsade FYRA gånger på stan och Matte hade med sig
EN bajspåse!
Skämsmössan åkte på Matte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0