Brygghäng & Pälsvård

I dag hörde jag ryktas att jag skulle få träffa Sally så när ordet S.A.L.L.Y
hördes så parkerade jag mig framför ytterdörren tills vi gick ut.
När vi närmade oss platsen där vi brukar träffas ylade
jag och ställde mig upp i korgen. Matte sa åt mig att sätta mig
ner men jag var så exalterad så det gick bara inte att sitta ner.
Så vid en inbromsning flög jag ur korgen och gjorde 
en saltomortal i luften innan jag landade på marken.
Tur nog gick det bra.
Gick ut efter pinnarna Matte kastade i åt mig och efteråt
gjorde jag päslvård...
Då rullar jag mig på marken och gärna på smutsiga 
ställen så jag ska bli fin i pälsen igen.
Matte förstår inte riktigt hur jag tänker där men 
så är det.
Hängde kvar lite på bryggan efter att Sally hade
lufsat därifrån.
Kunde inte slappna av för det var för många andra
hundar som badade och de var jag tvungen 
att ha koll på.
Konstapel Glide in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0