Så var det måndag igen

Varje gång jag går ut på min 8,6 km morgon
runda så bajsar jag ALLTID på samma ställen.
Det börjar med grästuvan på Riddargatan
för att sedan stanna vid sluet av Skansens
hästhage, längs med kanalen för att sedan 
avsluta med en liten klutt vid ambassaderna längs
vattnet.
Så här såg det ut EFTER att Matte glömde koppla mig när vi kom på sluttampen.
De flesta gässen flydde ner i vattnet när jag kom springande.
Annars tar Matte alltid upp mig och bär mig förbi fåglarna så de inte ska bli rädda för mig.
 
Efter fikabesök av rolig person fick jag 
åka med till IKEA.
Visserligen fick jag sova kvar i bilen men ändå..
 
Fick åka bil som var huvudsaken
Höll mig i luftströmmen eftersom det är 95% luftfuktighet just nu. Puh!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0