Simskola

I dag stod det tydligen SIMSKOLA på dagsprogrammet!
INGET jag uppskattade kan jag lova!
Förstår inte varför Matte ska envisas med att jag ska
bada & simma när jag inte tycker om det.
Det måste vara hennes sadomasochistiska sida
som kommer fram i den sadistiska tvångshandlingen.
Gick självmant ut i vattnet när tiken Mollie var där.
Då har nöden ingen lag.
Tur nog så drog ett regnväder över oss 
så istället för att simträna fick vi hasta in
på båtklubben så våra ägare skulle slippa
bli blöta... Vissa har tur!
Det var faktiskt rätt mysigt att sitta och titta på åskvädret som drog förbi
Jag inlindad i två handdukar för jag frös så 
mycket.
Sally hon fryser aldrig! Hon vill bara B.A.D.A!
Sen hängde jag en stund i solen på bryggan
vid Strandvägen innan jag fick gå hem och
vila.
Sen blev det lördagsgodis när jag kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0