Nedräkningen har börjat

Nu har nedräkningen börjat...Suck!
Matte ska börja jobba igen efter sin långa sjukskrivning.
Det känns jättetrist!
Vi har haft det så bra tillsammans när hon har varit hemma
hos mig dygnet runt efter att hon kom hem från sjukhuset.
I går när hon gick ut så gnällde jag trots att LillHusse var hemma
med mig.
Jag har redan börjat sakna henne.
Vi gick samma runda idag och var borta i två timmar.
Stannade på samma plats och solade.
Gick över Gärdet hem gjorde vi också.
Solen var varm och jag satt i Mattes knä och myste.
Hovstallet var också ute i det vackra vädret.
 
Saknar ÄnglaSvea något vansinnigt just nu.
Hon fanns hos mig på dagarna och vi hade 
ALLTID varandra!
Visserligen har hon det bra nu när hon
obehindrat springer fritt uppe i hundhimlen men 
oj oj oj så jag och Matte saknar henne vissa
stunder.
Som idag till exempel när vi satt i solen på
Djurgården så önskade vi båda att ÄnglaSvea
hade varit med oss.
Älskade ÄnglaSvea så vi saknar dig!
 
Glide ♥ ÄnglaSvea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0