Blompicks

Suck, idag var det dax för ett av vårens alla "Glide bland blommor foton" som 
Matte envisas med att ta så fort det kommer upp någon ny sorts blomma.
Det kan bli en hel del foton eftersom det är en massa blommor som
kommer nu på våren...
Suck! Jag låter henne hållas
I bland vill jag inte ställa upp och då får hon fota vitsippsbackarna utan mig.
Undrar hur många foton vi har på Djurgårdskanalen?
Matte kollade till Fru And som fortfarande häckar i 
sin blomlåda och hon verkade må bra.
Fick springa lite och lukta av vid Armémuseet också för det var ett tag
sedan jag var där sist.
Solade lite på balkongen 
Matte åt hallon och Keso... å jag tiggde åt mig några hallon av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0