Glass i stora lass!

I dag fick jag en HEL glass av min snälla Matte.
Tänk er, en heeeel egen mjukglass att slicka i mig.
I bland glimmar Matte till, hon som annars kan vara så sträng.
Jag åt upp glassen i rekordfat för jag var rädd att Matte skulle ångra sig.
Kolla in Sally i bakgrunden.
-TjältMaja!
När hon ätit upp sin egna glass gick hon över till att sukta efter min.
-Den som spar han har kära Sally!
Visserligen frös jag så jag skakade efter att jag hade ätit upp den
kalla glassen, blev tvångstvättad i mitt profetskägg och på kvällen
fick jag lov att borsta tänderna men det var det värt.
Tänk, en alldeles EGEN glass!
Inte ett endaste slick behövde jag dela med mig av.
Det var första gången i mitt nioåriga liv som jag fick en hel själv.
I dag var det min lyckodag!

Kommentarer
Postat av: Lina och nettan från Djurgården

Ååå va lyllit med en egen glass! Skorpan är avis:) ha det gott!

2013-05-10 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0