Okristligt tidigt

Det var bara jag, Matte & tidningsbuden ute i morse när vi gick på promenad.

Förstår inte varför det skulle knatas på så tidigt i morse men... så blev det i allafall.
Morgonens djurupplevelse blev
  • Herr Bäver som plaskade med stjärten åt oss
  • Mickel Räv som smög över bron hos...
  • ...Fru And som ruvar & ruvar & ruvar...
Här springer jag ALLTID in och letar mat. Det kan ju vara några halvätna smörgåsar eller annan mat
som något dagis har slängt ifrån sig när dom har picknickat på Djurgården.
Här har jag precis fått skäll...
-Nu behöver du ingen mat idag så mycket bajs som du har ätit dundrar Früliner på..
Hon gillar inte att jag springer in i hagen och letar kanadagåsbajskluttar som jag sedan tar med mig
i munnen och äter upp på något annat ställe.
Men de är ju så smaskigt goda!
Mumma!
Ingenting här...
.ingenting där..
Men här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0