Krigszon

Det var en  väldans lång sovmorgon vi tog i morse...
Ska jag inte få gå ut eller inte?
Nu vill jag ut och springa av mig lite överskottsenergi.
 
Här hemma ser det ut som en krigszon just nu. 
Målaren har påbörjat LillHusses rum men som sagt, bara påbörjat
och ytterdörren är också påbörjad...
 
Alla saker från LillHusses rum står inne i vardagsrummet och väntar på
att få plats någonstans.
Lycka Till säger då jag bara!
 
Har även hört ryktas om att det lackar mot advent och
då borde man väl få lite ordning och ro i sitt hem.
Är det för mycket begärt att slippa skutta mellan höstintagna
pelargorner som breder ut sig på vardagsrumsgolvet,
paintbollgevär och annat överblivet "skräp" som fyller hela mitt
hem just nu?
 
Har stått ut i det här kaoset länge nog nu utan att klaga men snart får det 
faktiskt vara nog även för mig.
Gillar ordning, reda och struktur. 
Något som det inte finns tillstymmelse till här hemma 
just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0