Fåtöljtvätt

Jäklar i min låda så Matte fick slita när hon skulle få på tyget på fåtöljen som hon nu har tvättat!
Svetten rann och hon stånkade och uffade länge innan det tajta tyget gick att få på igen!

Hon klagade även på mig under tiden hon höll på. 
-Nu får det vara slut med att du går in och stryker av dig på soffan och fåtöljeren för se här så jobbigt det blir för mig för DU tvättar inte särskil ofta Glide ryade hon mellan pustarna.
Jag gled då ljudlöst in under sängen och stannade där tills hon hade fått på tyget igen. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Ville bara tipsa om att man sätter på det när det är blött/fuktigt.
MVH Maja

Svar: Tack för ditt tips Maja!
Glide

2015-10-02 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0