Fika & fotvård


Först gofika med härliga Christina vars näsa jag gillar att slicka på. Hon är måttligt intresserad av den aktiviteten. Blev jätteglad när jag upptäckte att det var henne vi skulle träffa. Hon kliade och klappade mig som vanligt nästan hela tiden. Hörde hur de talade om hennes katt Saga.
Henne skulle jag gärna vilja träffa och jaga. Jag jagar nämligen ALLT som springer, kastas eller rullas framför mig. Saga skulle vara ett perfekt objekt.
Efter fikat bar det av till fotvården där jag fick träffa favorit nr 2 för dagen. Cenita är också toppen och jag vet precis vart hon förvarar patienternas vindruvor någonstans. 
Egentligen får jag inte äta vindruvor för Matte eftersom hon påstår att det kan bli njurförgiftning men när jag besöker Cenita brukar jag få smaka.
 
Här är dom!
Vindruvorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0