Träffade "Korven" & "Milli"

Idag när jag kom till Gärdet fick jag se någon jag inte träffat sedan jag var med och fostrade henne tillsammans med "Harpyan Narita"
Korven kände igen mig trots att det var ett tag sedan vi träffades.

"Korven" som egentligen heter Itci är Naritas sista valp och höll på att stryka med vid förlossningen.

Såg årets första citronfjäril fladdra omkring på djurkyrkogården hos Erik och Lasse som fick ett besök av oss innan vi fortsatte till Kruthuset för att fika med härliga Kenta och Eva. Emil eller "Milli" som Evas nya hund heter var jättetrevlig!

En super bra dag med en massa härliga tikar, goda människor och så "Korven" och "Milli"
Första "suttilagon" hittade vi också. 
Våren är äntligen på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0