Höstlov

 
Det har varit några hektiska men oj så roliga dagar.
Min kusin, Prinsessan Ella och hennes kompis har varit hemma hos mig och umgåtts
med mig i flera flera dagar.
Jag fick hänga med dom på dagarna och jag har sett de flesta av Stockholms klädaffärer inte bara
en gång utan flera gånger... Puh!
 
Fick sitta i väskan på nån av tjejernas axel så det gick ingen nöd på mig.
Sen tränade dom in ett nytt trick med mig.
Spela död!
Det gick väl sådär... ibland gjorde jag tricket och ibland inte.
Rullar hellre runt än stannar upp och spelar död.
 
Tilik fick följa med en kväll till Spiltan men han vägrade gå utan sin Matte
så de fick gå tillbaka och hämta upp henne och då gick det bra.
Det är en massa hundar nu som samlas i Spiltan på kvällarna. Det kan vara...
* Greta
* Bamse
* Papaya
* Balder
* Greta bulldog
* Wizzy
* Bella
* Colin
* Deisy
* Tilik
* Rufus
* Mor & dotter Andora & Coral
* Systrarna Stella & Nova
* Max
* Pompe
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0