Tilik blev uppvaktad

Matte har legat sjuk halva den här veckan så idag var första dagen hon var ur sängen. Då var det dax för Millis Matte att ta över förkylningen. Därför tog vi med honom idag ut på Gärdet där han blev uppvaktad av Frasse.

Frasse puffade, buffade, slickade Tiliks rygg och gjorde ren hans öron. 
Det var verkligen kärlek mellan dom två.
Själv gick det sämre med kärleken för min del idag. Inte en löptik så långt ögat nådde vilket så klart var jättetrist. Blev lite halvkär i en kastrerad tax men helt plötsligt sa han ifrån och då var det inte alls lika roligt längre. Då ville jag bara gå hem. 

Hann i iallafal lägga ner en 4. månaders liten mini plutt som heter Bruno så han skrek i högan sky. Så då blev jag på lite bättre humör.

När vi kom hem fick Tilik ärva mitt gamla ben.
En riktig lyckodag för Tilik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0