Båtvakt

I natt kan Djurgården känna sig lugn & trygg!
En ljuvlig kväll i ett sommarfagert Stockholm. Hör en råbock råma från Skansen. Musik spelas på Gröna Lund och jag är vaken.
Det är nämligen jag som har vaktpasset i natt!
I dag blev jag trampad av Matte och skrek till. Ferdi reagerade direkt tillbaka mot mig så vi började bråka. 
Jag gillar INTE att bråka med Ferdi och trots att vi var ute i tre timmar så hade jag INTE glömt det inträffade och pilade direkt in under sängen när vi kom hem. Ville varken ha godis eller klapp av Matte. Ville bara sitta under sängen och deppa.
Kröp fram igen när vi skulle åka klockan 20.30.
För ett vaktpass vill inte en vakthund som jag missa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0