Biten

Vilken HEMSK dag jag upplevde i går!
Matte och jag var inne i en butik/kontor där jag snällt låg bunden innanför dörren.
Vi var på väg därifrån när plötslig en hund kom framspringandes och attackerade mig!

Denne huligan bet där han kom åt vilket innebar
ett bett i min bak!

Det började blöda!
Så nu sitter jag som vanligt vid traumatiska händelser under sängen och ältar!

Matte vill gå ut men det vill INTE jag!

Har fått smärtstillande men det hjälper inte!
Vill bara sitta här under i min offerkofta och sura!

Man GÖR bara inte så mot mig!

Som grädde på moset blev Matte åter igen biten av Ferdinand när vi var hemma hos Tilik.
Jag satt under soffan och Matte och Ferdi myste i soffan tills Matte böjde sig ner och ville titta hur jag mådde. Då flög Ferdi upp och bet henne i handen och i armen.
Grrr! Nu förstår Matte vad jag menar när jag försökt förklara att jag INTE litar på den hunden!

Kommentarer
Postat av: Maja

Stackars dig Glide!
Mimmi hälsar genom Matte

Svar: Tack snälla för omtanken! Den värmer! Nospuss tillbaka!
Glide

2016-03-30 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0