Ferdinand och Tilik

Ferdinand är som en liten valp trots att han är 3 år gammal.
Här är han på bild med MIN RÅTTA!
Han är född och har bott på gatan i Rumänien och inte fått vara valp när han var liten.
Därför tar han sin valptid nu.
Suger som synes på napp!

Han är egentligen en snäll hund som pga sina tidigare erfarenheter är rädd och inte aggressiv.
Men jag litar inte på honom och därför är jag avvaktande mot honom.
Min bodyguard Tilik är VERKLIGEN någon jag litar på. Han som ALLTID kommer till min undsättning när någon bråkar med mig!
Då ställer han sig över mig som beskydd!
Han är vår kloka, trygga och pålitliga flockledare.
En riktig alfahane.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0