GoodieBag från Best Friend

Jag har fått min första GoodieBag!
Det känns stort!

Matte skulle operera sig och jag ville inte stanna hemma ensam.
Då fick jag följa med och vara hos doktorns grannar, 
de jättesnälla Best Friend människorna som tog så
väl hand om mig förra gången jag hälsade på dom.

Först fick jag välja ut ett pipdjur som de snart ska lansera
i sitt sortiment. Jag valde Lejonet Leffe för jag tycker jag mest
kan identifiera mig med det djuret.

Stor, farlig men ändå mjuk och go!

Här kan man verkligen se likheten mellan mig och
Leffe!

När Matte kom och hämtade mig hade Superdumper
Snälla Gunnel plockat ihop en GoddieBag åt mig som jag
fick med mig hem.

Så nu hoppas jag att det blir flera operationer framöver!

Kommentarer
Postat av: "Reserv"-matten i Solna

Hej Glide! Jag gav din matte fel mailadress, men jag hittade dig ändå! Du får be matte att hon måste på återbesök hos doktorn - men inga fler operationer!!



Vilken fin blogg du har!!!



Puss

//Gunnel på Best Friend

2009-05-18 @ 09:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0