Nattgäst

I fredags fick vi en nattgäst.

Gimli kom på besök och han hann minsann
sätta vissa avtryck av sitt besök.

Först klev han in till Matte när hon duschade och
blev blöt om tassarna som hade sprungit runt i damm
och jord hela dagen.
Sedan klev han med dessa smutsiga tassar ut på
Mattes vita hemvävda trasmatta så det blev
stora svarta tassavtryck på HELA nytvättade mattan.image650

På natten fick han sova i Mattes säng för han var så söt och
lät Uff Uff Uff när han bökade omkring.
Själv sov jag som man SKA göra, det vill säga
i sin EGEN korg!

image652

Men på morgonen fick jag nog då han lyfte på benet och
kissade på Mattes träningsväska.
Så GÖR man bara inte när man får vara gäst hos mig.

Det märks att han bara är 6 månader gammal.
Ho ho ho, den lilla Plutten har mycket att lära
innan han blir lika klok som mig, om han nu
någonsin blir lika klok?


Kommentarer
Postat av: Madde

Det var duktigt gjort att hinna med så mycket *hehe*

2008-05-26 @ 11:32:53
URL: http://angelwing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0