Alicia och jag leker

Jag verkligen älskar att leka med Alicia!
Hon är så försiktig och mjukmot mig
så det är en stor skillnad mot Smillas bror Nils som
verkligen inte är försiktig mot varken mig
eller sin stackars syster.
Vi har pratat lite löst om att skaffa störtkruka
el hjälm Smilla och jag för det är faktiskt en
säkerhetsrisk när vi befinner oss i närheten av
Nils som sagt.

Alicia studerar mig ingående vad jag har för mig

Både hon och jag gillar när hon matar mig.

Men helst av allt leker vi tillsammans, Alicia och jag.

Oftast tar jag leksakerna av Alicia för hon har en hel
del roliga saker att bita i.

Ibland förvandlas jag till en Ailien

Vi förstår varandra så bra

Alicia håller i och jag drar

Fotboll brukar vi också spela men då får Alicia stå i mål
och jag är forward

Gillar också att åka vagn med den lilla Prinsessan.
Så fort jag hoppar ner igen så skriker hon för hon tycker om
att ha mig i knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0