Dalarna

Vi har varit på resande fot jag och Matte.
Först drog vi iväg i ett riktigt busväder till Dalarna.

Där träffade jag Lilly men oj så hon skällde på mig.
Hon var avis för att jag kom in och tog plats eftersom hon
alltid annars är ensam Prinsessa i huset.
Nåja, fortsatte till en av mina stora Favvisar och det är
Fina Susann, det är en härlig tjej som kan sitta och
klappa mig i timmar...
Hon är så snäll, pålitlig och rolig min komis och jag blir alltid så
glad när hon kommer hem till mig och hälsar på för då vet
jag att jag får bli kliad huuuur mycket som helst.
Självklart sover jag ALLTID hos henne när hon är på
besök.

Innan hon träffade mig så var hon lite rädd för hundar,
men nu är jag hennes favorithund säger hon.
Mmm, det gillar jag att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0